مقاله

قیمت و خرید ۴ مدل غذای خشک هپی کت

قیمت و خرید ۴ مدل غذای خشک هپی کت

قیمت و خرید ۴ مدل غذای خشک هپی کت  

برای خرید غذای خشک هپی کت گزینه‌ های مختلفی شما پیش رو خواهید داشت. با توجه به خواص مختلفی که غذاهای ارائه شده در این زمینه دارند، هر کدام از غذاهای تولید شده دارای ویژگی ها و خواصی برای گربه شما خواهند بود. غذاهای خشک هپی کت به گونه ‌ای تولید می شوند که می ‌تواند از بروز بیماری و چاقی در گربه ها جلوگیری نمایند. اهمیت انتخاب غذای گربه به گونه ای است که شما جهت انتخاب به غذای خشک باید اطلاعات کافی از انواع غذای خشک هپی کت داشته باشید.

غذای خشک هپی کت

اگر بخواهید در پت شاپ های بازار ایران بهترین غذاهای گربه را انتخاب کنید بدون شک غذای گربه هپی کت می ‌تواند از نخستین برندهایی باشد که شما در نظر خواهید گرفت. با هدف گسترش بهبودی و سلامت گربه ها می توانید امروزه اقدام به خرید انواع غذای خشک کردن نمایید. با ما در مجموعه ایران پت کلینیک همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما جهت خرید غذای خشک هپی کت ارائه دهیم.

غذای خشک گربه هپی کت چیست؟

همانگونه که می دانید امروزه غذاهای مختلفی جهت دادن به گربه ها و انواع حیوانات خانگی وجود دارد. براساس نیاز بدن گربه های خود، باید اقدام به خرید غذای مناسب نمایید. غذای خشک شرکت هپی کت با بررسی شرایط مختلف و بر اساس نیاز گربه ها فرمول بندی شده و جهت مصرف شیوه‌ های کاربردی و علمی را به شما ارائه می دهد. شما عزیزان باید دقت کنید که بسته به وزن بدن گربه و همچنین میزان فعالیت هایی که انجام می دهد اقدام به خرید غذای خشک گربه هپی کت نمایید.

برند هپی کت امروزه با تولید انواع غذاهای خشک برای گربه های عقیم شده، گربه های بالغ، بچه گربه ها و گربه های حساس، اقدام به ارائه محصولات خود می نماید. با این حال می توانید غذای خشک هپی کت را در طعم های مختلف و خاصیت های منحصر به ‌فرد خریداری نمایید. به عنوان مثال Happy cat برای گربه های چهار ماهه تا یک ساله و همچنین گربه های یک ماه تا ۶ ماه غذاهای مختلفی در طعم های ماهی ‌سالمون، اردک و گوشت طیور ارائه می دهد. علاوه بر این تنوع بسیار زیاد غذاهای ارائه شده به گونه ‌ای است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

امروزه برند و شرکت هپی کت غذاهای خشک خود را برای گربه های بالغ در طعم گوشت های مختلف مانند ماهی سالمون، خرگوش، گوشت‌ گوساله، مرغ، ماهی آزاد، طیور، اردک و همچنین طعم های ترکیبی از چند نوع گوشت ارائه می دهد. علاوه بر این به منظور بالا بردن کیفیت غذاهای خود، انواع گوشت ها را با سبزیجات و برنج ترکیب کرده و یک غذای کامل به گربه های شما ارائه خواهد داد. انواع غذاهای خشک هپی کت به گونه ای هستند که شما می توانید برای گربه های بالای ۱۰ سال خود نیز غذای کامل خریداری نمایید. این عمل نشان می ‌دهد که هپی کت با ارائه غذای خشک برای گربه های شما از طیف مختلف سنی را حمایت خواهد کرد.

خواص غذای خشک هپی کت

با توجه به اینکه هپی کت برای تولید غذای خشک از استانداردهای بین المللی اقدام می کند، غذاهای تولید شده توسط این برند دارای خواص درمانی فراوان هستند. این شرایط موجب شده که محبوبیت خاصی بین افراد فعال در این حوزه داشته باشد. انواع غذای خشک گربه تولید شده توسط هپی کت با خواص مختلفی که دارند می ‌توانند برای درمان نارسایی های کلیوی، دستگاه گوارش، رفع بیماری کبد و همچنین رفع ریزش مو عملکرد مناسبی داشته باشند. علاوه بر این برخی از غذاهای ارائه شده به گونه ‌ای هستند که با بهره مندی از امگا ۳ و امگا ۶ به بهترین شکل موجبات رفع بیماری پوستی گربه را فراهم می کنند.

ویژگی های غذای خشک هپی کت

همانگونه که عنوان کردیم غذاهای ارائه شده توسط هپی کت دارای ویژگی های منحصر به فردی خواهند بود. از جمله ویژگی های این غذاها می توان به بهره مندی از پروتئین حیوانی بالا اشاره کرد. با توجه به این که غذاهای خشک سرشار از فیبر هستند به خوبی می‌ تواند به هضم آسان آن ها کمک کنند.

غذاهای ارائه شده توسط این برند فاقد طعم دهنده های مصنوعی بوده و با پایین ترین قند و شکر هیچ گونه خطری برای گربه ها نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های غذای خشک می توان به بهره مندی از مواد معدنی و ویتامین های کاربردی اشاره کرد. معمولاً این برند سعی می ‌کند غذاهای خود را مواد ارگانیک تولید نماید.

برای تقویت سیستم ایمنی گربه خود می توانید از غذای خشک هپی کت استفاده نمایید. علاوه بر این هپی کت شرایطی در غذاهای خود به کار می برد که به بهترین شکل می تواند برای رشد گربه ها اثر گذار باشد.

  • غذای خشک گربه هپی کت مدل Indoor Bavarian Beef (وزن ۴ کیلوگرم)

این برند آلمانی به منظور ایجاد شرایطی جهت هضم آسان غذا، با تولید غذای خشک indoor bavarian beef با استفاده از گوشت مرغ و گاو توانسته به بهترین شکل عمل کند. نحوه تولید این غذا به‌گونه ‌ای است که جهت استفاده توسط گربه های داخل خانه بهترین گزینه خواهد بود. با توجه به اینکه گربه هایی که فعالیت کمتری دارند نیاز به غذای خاص دارند، استفاده از ترکیب yucca schidigera به خوبی می ‌تواند بوی مدفوع گربه را به پایین‌ ترین حد برساند.

غذای خشک گربه هپی کت مدل Indoor Bavarian Beef

  • غذای خشک گربه هپی کت مدل kitten (وزن ۱۰ کیلوگرم)

اگر به دنبال خرید غذای مناسب برای بچه گربه های بین ۲ تا ۱۲ ماه می گردید، توصیه ما به شما خرید این غذای خشک خواهد بود. این غذا با بهره مندی از انواع ویتامین ‌ها و مواد مغذی و تورین، گزینه ای ایده آل برای رشد گربه محسوب می شود. علاوه بر این ترکیبات به کار رفته در ساخت این غذا به‌گونه ‌ای است که یک رژیم غذایی سالم برای گربه ها خواهد بود. این غذا سرشار از پروتئین حیوانی بوده که با استفاده از تکه های با کیفیت و دانه ‌های ترد توانسته طعمی خوشمزه و مورد علاقه بچه گربه ها ایجاد نماید.

  • غذای خشک گربه هپی کت مدل minkas perfect mix (وزن ۴ کیلوگرم)

برای گربه های بالغ خود می توانید با استفاده از این غذا به عنوان غذایی متعادل و کامل اقدام به خرید غذایی مناسب نمایید. بهره مندی از امگا ۳ و امگا ۶ و انواع ویتامین های موجود این امکان را به شما می دهد که یکی از با کیفیت ترین غذاهای موجود برای گربه ها را خریداری نمایید.

  • غذای خشک گربه هپی کت مدل junior poultry (وزن ۱۰ کیلوگرم)

نحوه تولید این غذا به گونه ‌ای است که با استفاده از ماهی سالمون و مرغ های خوشمزه می تواند کیفیت ایده ال و طعمی بی نظیر داشته باشد. این غذا به خوبی می ‌تواند برای رشد مداوم گربه ها اثر گذار باشد. گربه های جوان دارای سن ۴ تا ۱۲ ماهگی می توانند از این غذا استفاده نمایند.

غذای خشک گربه هپی کت مدل junior poultry

خرید غذای خشک هپی کت

مجموعه ما با بهره مندی از انواع غذاهای خشک هپی کت برای گربه های شما طیف گسترده‌ ای از محصولات را مهیا کرده است. ما در ایران پت کلینیک، این غذاها را با قیمت ایده آل به شما ارائه می دهیم.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = چهارده