آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد

درخواست مــــــــشاوره

دکتر کیارش حسن زاده
فارغ التحصیل سال 1377 با بیش از 25 سال سابقه پرکتیکال در طب حیوانات خانگی، علم و تجربه را در کنار هم در خدمت شما قرار می دهد،بهترین مشاور شما جهت به سرپرستی گرفتن  حیوانات خانگی.
((مشاوره رایگان ))

آرایشگاه گربه سعادت آباد

09371092519

درباره کلینیک

دکتر کیارش حسن زاده
فارغ التحصیل سال 1377 با بیش از 25 سال سابقه پرکتیکال در طب حیوانات خانگی، علم و تجربه را در کنار هم در خدمت شما قرار می دهد،بهترین مشاور شما جهت به سرپرستی گرفتن  حیوانات خانگی.
((مشاوره رایگان ))

آرایشگاه گربه سعادت آباد

سرعت عمل

سرعت عمل معقول با ماشین و قیچی و زخم نکردن پوست بخصوص گربه که بسیار پوست لطیفی دارد.

آرایشگاه گربه سعادت آباد

داشتن تسلط

تسلط کامل بر مدلهای مختلف اصلاح موی انواع نژادها داشته باشد و بتواند در انتخاب مدل اصلاح به صاحب پت راهنمایی و توصیه لازم را بنماید .

آرایشگاه گربه سعادت آباد

شتسشوی حرفه ای

نحوه شستشوی درست پت را بداند نه انقدر عجله کند که پت درست شسته نشود نه انقدر طول بدهد که پت خسته شود همچنین نحوه درست سشوار زدن را بداند فرضا نباید با گرمای بیشتر از حد سشوار بخاطر اینکه کار خودش را زودتر تمام کند پت را اذیت کند.

آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد

مشاوره و پشتیبانی

دکتر کیارش حسن زاده
فارغ التحصیل سال 1377 با بیش از 25 سال سابقه پرکتیکال در طب حیوانات خانگی، علم و تجربه را در کنار هم در خدمت شما قرار می دهد،بهترین مشاور شما جهت به سرپرستی گرفتن  حیوانات خانگی.
((مشاوره رایگان ))

محصولات آرایشگری

نظرات شما

از تیم حرفه ای ایرنا تشکر میکنم بسیار با تجربه عمل کردند و همیشه آرایشگاه رفتن برام دغدغه داشت ، ممنون که هستید

آرایشگاه گربه سعادت آباد

ثریا رضایی

5/5

سلام و عرض خسته نباشید به تیم ایرنا پت کلینیک ، شما رو یکی از دوستانم بهم معرفی کرده بود و هیچوقت فکر نمیکردم اینقدر حرفه ای و با تجربه باشید توی اینکار ، خیلی خوشحالم که شما را انتخاب کردم.

آرایشگاه گربه سعادت آباد

سیما میاندوابی

5/5
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد
آرایشگاه گربه سعادت آباد

آرایشگاه گربه سعادت آباد

آرایشگاه گربه سعادت آباد

بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد را انتخاب کنید، تا هم خیالتان از بابت شستشو و اصلاح راحت باشد و هم حیوان عزیزتان اذیت نشود و احساس بدی پیدا نکند. نوع شامپو، دستگاهی که برای اصلاح استفاده می شود، روش اصلاح، اماده سازی گربه، وجود محیط آرامش بخش و تسلط ارایشگر از مواردی است که قطعاً می بایست در لاین اصلاح رعایت شود. بسیار مهم است بیماری پوست و مو گربه ها (در صورت وجود) در ابتدا توسط پزشک حاذق تشخیص داده شود و سپس عملیات اصلاح صورت بگیرد. همه این موارد یعنی شما باید به سراغ بهترین آرایشگاه و کلینیک دامپزشکی بروید تا جلوی هر اشتباهی گرفته شود و گربه دچار ترس و وحشت نشود.

ویژگی بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد
تعداد آرایشگاه گربه سعادت آباد زیاد است، اما برای اینکه خیالتان جمع باشد، باید به سراغ آرایشگاهی بروید که به همه اصول شستشوی حیوان تسلط کامل دارد. مثلاً یکی از نکاتی که در اصلاح و شستشوی گربه ها می بایست رعایت شود، انتخاب شامپو مناسب است. شامپو حیوانات با شامپویی که انسان ها استفاده می کنند فرق دارد. بنابراین در ابتدا نوع موی سر و بدن گربه بررسی شده و بهترین شامپو برای او انتخاب می شود. حتی نوع شوینده هایی که برای برخی از اندام های گربه نیاز است باید با پوست او سازگار باشد. بنابراین وقتی بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد را انتخاب کنید علاوه بر اینکه اصلاح به صورت کاملاً دقیق و بدون آسیب صورت می گیرد، شستشو نیز دقیقاً بر اساس روحیات گربه شما خواهد بود. این امر توسط تیم کاملاً حرفه ای و به واسطه ابزارهای تمیز و کاربردی انجام خواهد شد.
عملیات اصلاح و شستشو بدون بیهوشی
ایرانا پت، بهترین کلینیک دامپزشکی غرب تهران محسوب می شود. یکی از خدمات مهم در این کلینیک، اصلاح و شستشوی حیوانات بدون بیهوشی است. در واقع آرایشگری که در این کلینیک فعالیت می کند، دوره های روانشناسی حیوانات را به طور کاملاً پشت سر گذاشته و همینطور تسلط کافی بر روی امر ارایشگری دارد. این موضوع سبب می شود تا بدون هیچ آسیبی بتوانید، عزیزان دل خود را شستشو داده و اصلاح کنید.
تعامل حیوانات با انسان ها دستخوش یک سری ترفندهای خاص است و کسانی که در این لاین فعالیت می کنند باید بتوانند بهترین سطح تعامل را ایجاد کنند. حیوان نیاز به فضای امن برای تسلیم شدن دارد. بنابراین ارامش محیطی که قرار است اصلاح و شستشو در آن صورت بگیرد بسیار حائز اهمیت خواهد بود. هرگز مراکزی که تاکید به بیهوشی حیوان برای اصلاح و شستشو دارند، را انتخاب نکنید. این روش برای حیوان شما مشکل ساز می شود و ممکن است بر سلامتی او تاثیرات منفی بگذارد.
آماده سازی گربه برای حمام
اولین گامی که در بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد، یعنی ایرانا پت رعایت می شود، آماده سازی حیوان دلبندتان برای حمام خواهد بود. معمولاً یک روز قبل از حمام می بایست ناخن های گربه کوتاه شود. به این ترتیب او خود و یا ارایشگر را چنگ نمی گیرد و به نوعی خراشیدگی ایجاد نمی کند. دقت کنید معمولاً این کار پیش از حمام صورت نمی گیرد چون گربه حدس میزند که آرایشگر قصد اصلاح و شستشوی او را دارد و مقاومت می کند.
فضایی که قرار است گربه در آن اصلاح و شسته شود می بایست گرم و عاری از آلودگی و چرک باشد. در بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد، از وان های مخصوص حیوان استفاده می شود. این وان ها به صورتی طراحی شده اند که حیوانات در داخل آن احساس راحتی دارند و به نوعی سبب می شود تا برای امر اصلاح و شستشو پیش قدم باشند. عطر و بوی تند و یا اشیا ترسناک و استفاده از آینه کاری های عجیب و غریب و افراطی، محیط را استرس آور می کند و هرگز توصیه نمی شود.
پیش از انجام اصلاح گربه را آرام می کنیم. گربه ها می بایست به دستگاهی که قرار است برای اصلاحشان استفاده شود، عادت کرده باشند. بنابراین فرصتی به او داده می شود تا با ریش تراش آشنا شود و همینطور به نوعی دستگاه را لمس کرده و بو بکشد. این کار سبب می شود تا متوجه شود که موضوع خاصی خود را تهدید نمی کند. سپس نیاز است تا موهای سر و بدن گربه به صورت مرتب برس کشیده شود و فرآیند اصلاح صورت می گیرد. در صورتی که در موها گره وجود دارد به کمک ابزار و یا مواد نرم کننده، می بایست اقدام به باز کردن گره ها کرد.
مراحل اصلاح در آرایشگاه گربه سعادت آباد
وقتی مدرن ترین آرایشگاه گربه سعادت آباد را انتخاب کنید خیالتان از هر بابتی جمع است. در ابتدای کار موهای اضافی و بلند گربه قیچی می شود. تجربه ثابت کرده است گربه ها نسبت به این رفتار اعتراضی ندارند و ظاهراً خودشان هم از قسمت های بلند موی بدنشان خسته شده اند.
البته آرایشگری که مسئول اصلاح گربه شماست از دستکش بلند و ضخیم استفاده می کند. خراشیده شدن پوست دست آرایشگر بخشی از امور کار است و به همین دلیل دستکش های ضخیم و بلند مورد استفاده قرار می گیرد.
گربه ها شخصیت منحصر به فردی دارند. در کلینیک دامپزشکی سعادت آباد، در ابتدا شخصیت گربه بررسی می شود. در واقع پیش از اینکه روند اصلاح صورت بگیرد دامپزشک حاذقی اقدام به بررسی روحیات گربه خواهد کرد. برخی از گربه ها از لمس شدن فراری هستند. حتی مخالف شانه کردن موهای بدن و سرشان بوده و این حساسیت ها سبب می شود تا روند اصلاح کمی پیچیده تر شود. اما وقتی شخصیت گربه شناسایی شد آرایشگر مخصوص همان گربه انتخاب می شود.
برای اصلاح معمولاً از شامپوی نظافت مخصوص گربه ها استفاده می شود. نیاز به چند حوله خواهد بود و گربه باید با یکی از حوله ها بازی کند. همینطور نیاز به تشک های پلاستیکی مخصوصی است. یک لیف حمام و توپ پینگ پنگ و سایر وسایل شناور کمک می کند تا گربه ها حس بهتری نسبت به اصلاح داشته باشند و به نوعی با آرایشگر رفیق شوند.
تکنیک های نوین شستشوی گربه ها
در آرایشگاه گربه سعادت آباد از جدیدترین تکنیک ها برای شستشوی گربه ها استفاده شده است. در واقع شرایطی فراهم است تا بتوانید با خیال راحت گربه های خود را به افراد متخصص در زمینه شستشو بسپارید. گربه ها علاقه زیادی به بازی دارند. بنابراین فضای شستشوی گربه ها باید به صورتی باشد که او احساس کند برایش سرگرمی فراهم شده است. تمایل به بازی در وان از بهترین تکنیک هایی است که سبب می شود تا گربه ها بتوانند به راحتی برای شستشو تسلیم شوند. معمولاً مدت کوتاهی به گربه زمان داده می شود تا در وان آب بازی کند و سپس عملیات شستشو آغاز می شود. پیش از حمام کردن گربه ها، باید مدتی با او بازی کرد تا سطح انرژی او کاهش یابد و به نوعی کمتر اقدام به فرار داشته باشد.
دمای حمام باید تنظیم باشد. خوشبختانه در آرایشگاه گربه سعادت آباد شرایطی در نظر گرفته شده است تا دمای حمام تنظیم شده یعنی به دمای بدن گربه نزدیک تر باشد. مثلاً دمای حدود 37 درجه سانتی گراد می تواند گزینه مناسبی باشد یعنی فضا آنقدر گرم نیست که گربه ناراحت شود. درب حمام می بایست بسته باشد در غیر این صورت گربه های کف آلود اقدام به فرار می کنند.
نیازی به برس های سفت و سخت برای شستشوی گربه ها نیست و معمولاً بدن گربه ها به واسطه پارچه های مخصوصی که در آرایشگاه گربه سعادت آباد وجود دارند، تمیز می شود. کافیست مقداری از شوینده مورد نظر به پارچه آغشته شده و بر روی بدن گربه کشیده شود. البته این کار باید با ملایمت صورت بگیرد. گربه ها معمولاً نسبت به لمس شدن احساس منفی دارند و ممکن است واکنش خوبی از خود نشان ندهند.
راهنمای انتخاب بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد
سرعت عمل آرایشگر در کار با ماشین و قیچی به طوری که پوست گربه زخم و خراشیده نشود بسیار مهم است. در بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد، آرایشگرها دوره های کاملاً تخصصی در این لاین را پشت سر گذاشته اند. آرایشگر باید خود نترس نشان دهد. بنابراین نسبت به چنگ گرفتن اولیه گربه نباید هیچ حساسیتی وجود داشته باشد. این تکنیک کمک می کند تا گربه متوجه شود که شرایط بدی در انتظارش نیست و می تواند به راحتی به ارایشگر مورد نظر اعتماد نماید.
اصلاح موی گربه ها بر اساس نوع نژادی که دارند متنوع است بنابراین بسیار مهم است تا آرایشگر تسلط کامل نسبت به این امور داشته باشد و بتواند بهترین مدل اصلاح را انتخاب کند.
رفتار آرایشگر در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است. گربه ها سریعاً متوجه بداخلاقی، صدای بلند و غر زدن می شوند و این رفتار ادامه کار را متوقف می کند. دقت داشته باشید که به طور کلی آرایشگر باید بداند چه رفتاری با گربه یا سگی که برای بار اول قرار است اصلاح شود، داشته باشد. کافیست خاطره بدی برای گربه از اصلاح و شستشو به جا بماند به این ترتیب دیگر تن به این کار نمی دهد و این موضوع برای او بسیار مشکل ساز خواهد بود. بنابراین بسیار مهم است تا بتوانید اولین تجربه گربه یا سگ در امر اصلاح و شستشو را به خوبی رقم بزنید.

سطح اطلاعات پزشکی آرایشگر بسیار مهم است!
آرایشگری که در امر اصلاح و شستشوی گربه و سگ فعالیت می کند می بایست اطلاعات کاملی در مورد پوست و موی سالم داشته باشد. در صورتی که در حین کار با مشکلات پوستی مثل انگل های خارجی یا کک و مک روبرو شد و یا زخم و تورمی دیده شد می بایست با دامپزشک متخصص در میان بگذارد. اینکه یک آرایشگر بتواند قیچی را به طور دقیق در دست بگیرد کافی نیست او باید بتواند گربه خود را روانشناسی کند.

سشوار کشیدن اصولی پت
خبر جالبی که در مورد اصلاح و شستشوی گربه و سگ باید بدانید این است که پس از اصلاح و شستشو نیاز به سشوار کشیدن موی بدن و سر گربه و سگ است. سشوار کشیدن باید به نحوی باشد که رطوبت موها گرفته شود و نباید حرارت زیاد باشد البته اگر بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد را انتخاب کنید خیالتان از این بابت جمع است.
به هر حال انتخاب بهترین ارایشگاه سگ سعادت آباد وابسته به رعایت یک سری نکات است. روحیات سگ و گربه ها با هم فرق می کند، اما هر دو حیوان نیاز به دامپزشک برای بررسی بیماری های احتمالی و همینطور مشخص کردن مباحث روانی و تیپ شخصیتی دارند. دکتر کیارش حسن زاده به عنوان یک دامپزشک حاذق در مجموعه ایرانا پت مشغول به خدمات رسانی به حیوانات است. او پزشکی بسیار دلسوز است که کمک می کند تا بتوانید مشکلات مربوط به حیوان خود را در سریعترین زمان ممکن برطرف سازید.
خوشبختانه خدمات اصلاح و شستشوی گربه نیز در این کلینیک ایرانا پت به بهترین شکل صورت می گیرد و سطح رضایت، بالای 90 درصد اعلام شده است. در صورت وجود بیماری، بهترین دوره درمانی برای حیوان در نظر گرفته می شود. این رویکرد کمک می کند تا حیوان نیازی به پشت سر گذاشتن جراحی های سخت و یا دارو درمانی های عذاب آور نداشته باشد. البته شما می توانید با انتخاب آرایشگاه عالی شرایطی فراهم سازید که همه جوانب به خوبی بررسی شود.

آرایشگاه گربه سعادت آباد

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟

قوانین و مقررات آرایشگاه به چه صورت است؟