سگ

جراحی سگ در تهران

جراحی سگ در تهران با ایرانا پت کلینک

جراحی سگ در تهران

در این مقاله جراحی سگ در تهران از ایرانا پت کلینک سعی کرده ایم تمامی دغدغه های شما برای این مدل جراحی را برطرف کنیم همچنین میتوانید برای جراحی حیوانات خانگی در ایرانا پت کلینیک با متخصصین ما تماس بگیرید و بهترین مشاوره ها را بصورت رایگان دریافت کنید .

تشخیص جراحی سگ در تهران

فکر اینکه سگ شما جراحی می کند می تواند برای هر صاحب حیوان خانگی اضطراب و ترس ایجاد کند. اما با کمی آموزش در مورد دلایلی که جراحی های مختلف توصیه می شود (و مراحل مربوط به خود عمل ها)، می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و تصمیمات آگاهانه تری برای سلامت سگ خود بگیرید.

آماده شدن برای جراحی سگ شما

جراحی های سگ معمولاً در دو دسته تقسیم می شوند، انتخابی و فوری/اورژانسی. پیش نیازهای مشابهی برای هر دو وجود دارد:

دامپزشک شما باید تاریخچه سگ شما را بداند ، برای جراحی سگ در تهران با ایرانا ، متخصصین ما تاریخچه سگ شما را نیاز دارند
از طریق معاینه فیزیکی، دامپزشک شما سلامت کلی سگ شما را ارزیابی می کند و مسائلی را که ممکن است خطرات را افزایش دهد یا نیاز به مراقبت و آزمایش بیشتر داشته باشد، بررسی می کند.
آزمایشات قبل از بیهوشی مانند آزمایش خون و رادیوگرافی انجام می شود.
شما در مورد داروهای مورد استفاده قبل، حین و بعد از عمل جراحی با دامپزشک خود صحبت خواهید کرد.
دامپزشک شما در مورد آمادگی های لازم قبل از جراحی و همچنین بهبودی و مراقبت های بعد از عمل صحبت خواهد کرد.
شما در مورد خطرات و نتایج احتمالی جراحی با دامپزشک خود صحبت خواهید کرد.
این مهم است که بدانید اگر یک جراحی توسط دامپزشک سگ شما توصیه شود، آنها بهترین منافع را برای سگ شما در دل دارند. همه دامپزشکان از شما می خواهند که سؤالات خود را بپرسید یا هرگونه نگرانی را بیان کنید.

جراحی سگ در تهران چگونه انجام میشود:

درک این نکته بسیار مهم است که این توصیه ای است که دامپزشکان آن را بی اهمیت نمی دانند. بهتر است که بدانید اگر یکی از دامپزشکان یک روش جراحی را توصیه می کند، قطعا این روش به نفع سگ است. حال این موضوع را هم باید افزود که روش‌ های جراحی این حیوانات به دو دسته تقسیم می‌ شوند، روش‌ های انتخابی که می توانید در رابطه با آشنایی با جراحی های زیبایی در سگ با مشاوران هپی پت تماس بگیرید و روش بعدی مواردی که فوری ضروری هستند. اکثر روش های جراحی دامپزشکی به استفاده از بیهوشی عمومی نیاز دارند. بیهوشی عمومی احساس درد حیوان خانگی شما را از بین می برد و از درد در حین عمل جلوگیری می کند، بعد از آن دامپزشک عمل را شروع می کند.

آنچه باید در مورد جراحی های انتخابی رایج سگ بدانید

جراحی های انتخابی از نظر پزشکی برای سلامت و طول عمر سگ شما مهم هستند. آنها برنامه ریزی شده اند زیرا شامل یک فوریت پزشکی نیستند. در اینجا چند نکته مفید در مورد آماده سازی جراحی الکتیو و روش های قبل از عمل وجود دارد:

سگ خود را حمام کنید به طور معمول، پس از جراحی، سگ ها به مدت 2 هفته مجاز به حمام نیستند. نظافت سگ خود از قبل باعث می شود هر دوی شما احساس بهتری داشته باشید.
روزه داری. شما باید شب قبل از جراحی به سگ خود روزه بگیرید (به او غذا بدهید) تا معده او خالی باشد.
اقدامات قبل از عمل یک کاتتر داخل وریدی برای داروها و مایعات قرار داده می شود. داروهای قبل از بیهوشی برای کمک به آرام کردن و آرام کردن سگ شما و همچنین کنترل درد تجویز می شود. از آنجایی که این داروها به طور بالقوه می توانند باعث تهوع و استفراغ شوند، اغلب به سگ ها داروهایی برای کمک به جلوگیری از این امر داده می شود. علاوه بر اینکه سگ شما احساس بهتری می کند، به کاهش خطر ذات الریه آسپیراسیون ناشی از استفراغ کمک می کند. در طول این عمل، سگ شما بیهوشی استنشاقی داده می شود، با تشک های گرم کننده مخصوص گرم نگه داشته می شود و برای ارزیابی ضربان قلب، تعداد تنفس، سطح اکسیژن و غیره از مانیتورها استفاده می شود.

جراحی های انتخابی رایج برای سگ ها

جراحی عقیم سازی برای  جلوگیری از تولید مثل سگ است. با اسپری‌ها، برشی درست زیر ناف در شکم ایجاد می‌شود، جایی که جراح تخمدان‌ها و رحم را خارج می‌کند. در برخی موارد فقط رحم برداشته می شود. با عقیم سازی، برشی در جلوی کیسه بیضه ایجاد می‌شود. جراح هر دو بیضه را برمی دارد. به طور معمول، سگ ها باید فعالیت بسیار محدودی داشته باشند (فقط راه رفتن با بند و استراحت) به مدت 12 تا 14 روز، پس از آن معمولاً برش به اندازه کافی بهبود می یابد تا سگ شما بتواند فعالیت عادی خود را از سر بگیرد.
کشیدن دندان. این روش با برداشتن دندان های لق، شکسته، شکسته یا بیش از حد فرسوده با جراحی انجام می شود. به طور معمول، سگ ها برای چند روز پس از عمل استراحت داده می شوند و با غذای نرم تغذیه می شوند. برش های دهان در عرض 10 تا 12 روز بهبود می یابند.
رشد پوستی خوش خیم (غیر سرطانی مانند زگیل یا خال). این روش های جزئی یا بخش کوچکی از پوست را برمی دارند یا هیچ بافت پوستی را حذف نمی کنند. اگر پوستی برداشته نشود، ممکن است ناحیه مورد نظر با پمادهای موضعی درمان شود. اغلب به استراحتی فراتر از بهبودی پس از بیهوشی نیاز نیست. هنگامی که یک تکه کوچک از بافت پوست برداشته می شود، چند بخیه گذاشته می شود. بسته به مکان، سگ ها ممکن است نیازی به محدودیت در فعالیت نداشته باشند. با هر دو فرآیند، بهبودی معمولاً 10 تا 14 روز طول می کشد.

بویای سگ بعد از عمل جراحی

سگ ها حیوانات بسیار دوست داشتنی و حساسی هستند که زمانی که دامپزشک برای بهبود آن ها عمل را توصیه می کنند، خیلی از صاحبان آن ها دچار نگرانی و استرس می‌ شوند. حال گاهی اوقات مشاهده می شود که این حیوانات بعد از عمل حس بویایی خود را از دست می‌ دهند. در این باره بهتر است که بدانید به دلیل عوارض بیهوشی گاهی اوقات اثراتی مانند خواب آلودگی، لرزش پا ها و یا از بین رفتن حس بویایی وجود دارد، اما این اثرات بعد از مدت کوتاهی و با استراحت از بین می روند.

ما در این مقاله جراحی سگ در تهران با ایرانا پت کلینک سعی کردیم تمامی اطلاعات اولیه را در اختیار شما عزیزان قراردهیم و بدون ترس و دلهره سگ خود را مورد جراحی لازم قرار دهید ، همچنین اگر از خدمات کلینیک ما استفاده کرده اید نظر خود را پایین همین مقاله با ما در میان بگذارید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 14