گربه

جراحی گربه در تهران

جراحی گربه در تهران با ایرانا پت کلینیک

جراحی گربه در تهران

در این مقاله جراحی گربه در تهران از ایرانا پت کلینیک تمامی موارد لازم را با شما در میان گذاشته ایم ، گربه ها حیوانات بسیار دوست داشتنی و پشمالویی هستند که گاهی اوقات دامپزشکی باتوجه به معاینات لازم عمل جراحی گربه را توصیه می‌ کند که قطعا به نفع پت است و به این گونه روند بهبود پت سریع تر انجام می شود.همچنین برای جراحی حیوانات خانگی با ایرانا پت کلینیک میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید و بهترین مشاوره را دریافت کنید.

در مرکز دامپزشکی ایرانا پت کلینیک، نگرانی اصلی ما سلامت و تندرستی گربه و حیوانات خانگی شما است. متأسفانه، ممکن است شرایطی پیش بیاید که یک روش جراحی به نفع دوست گربه سان شما باشد و در این مواقع شما باید این تصمیم را بگیرید. ما درک می کنیم که چه احساسی دارد، و دامپزشک و کارکنان ما در هر مرحله برای شما در اینجا هستند.

اگر جراحی گربه توصیه می شود، دامپزشک ما استدلال پزشکی درستی خواهد داشت و مهم است که بدانید چه روش جراحی توصیه می شود و چرا، چگونه این عمل انجام می شود، چه زمانی باید انجام شود، و هر گونه مراقبت های پس از آن مرتبط با روش جراحی اساساً دو دسته از جراحی های گربه وجود دارد، انتخابی و تشخیصی/اورژانسی.

جراحی های انتخابی گربه عبارتند از:

عقیم کردن
خنثی کردن
کشیدن دندان

جراحی های فوری گربه عبارتند از:

پارگی پوست یا آبسه
انسداد روده از جسم خارجی
سرطان های پوست
ترمیم شکستگی
بیوپسی ها

جراحی گربه در تهران

همیشه جراحی حیوانات خانگی برای صاحبان آن ها بسیار دلهره آور بوده است چرا که حیوانات خانگی بسیار حساس هستند و عمل جراحی برای آن ها می‌ تواند خطرناک باشد.اگر به طور معمول نگهداری از گربه به عنوان حیوان خانگی بسیار رایج و متداول شده است و از آن جایی که اکثر صاحبان گربه می خواهند تا حیوان خانگی آن ها در سلامت کامل باشند و زندگی خوبی داشته باشند، به همین دلیل هر چند وقت یکبار برای معاینه و درمان آن ها را نزد دامپزشک می برند. حال گاهی اوقات دامپزشک برای سلامت پت عمل را توصیه می‌ کند که این موضوع باعث می شود تا برای صاحبان این حیوانات سوالات متداولی به وجود بیاید که یکی از این سوالات در رابطه با هزینه عمل است. در این باره بهتر است که بدانید هزینه عمل به فاکتور هایی بستگی دارد که اگر می خواهید از هزینه آن به طور دقیق مطلع شوید، پیشنهاد می‌ کنیم تا با کلینیک دامپزشکی ایران پت کلینیک تماس گرفته و با دکتر های مجموعه ما مشاوره لازم را دریافت کنید .

اکثر جراحی های مدرن گربه نسبتا کم خطر هستند

جراحی های انتخابی زمانی انجام می شود که گربه شما به طور کلی سالم در نظر گرفته شود و در نتیجه عوارض احتمالی را تا حد زیادی کاهش می دهد. با این حال، امروزه حتی جراحی های فوری گربه به دلیل پیشرفت های پزشکی مدرن و پیشرفت های گسترده در استانداردهای مراقبت های دامپزشکی، خطرات قابل توجهی کمتری را به همراه دارد. با تشکر از فهرست گسترده ای از اقدامات قبل از جراحی مانند معاینه، آزمایش خون، پیش دارو، تزریق مایعات، کنترل درد و نظارت بر علائم حیاتی؛ و همچنین پروتکل های بهبود یافته در حین جراحی از جمله تجهیزات نظارت بر علائم حیاتی مانند دمای بدن، ضربان قلب، فشار خون، سطح CO2، سطح اکسیژن و کارکنان دامپزشکی آگاه، همگی در کاهش خطرات مرتبط با جراحی های گربه است .

عمل جراحی گربه در تهران چگونه انجام می شود؟

قطعاً زمانی که یک دامپزشک برای پت عمل جراحی را توصیه می‌ کند، این موضوع بسیار مهم است و دامپزشک برای سلامت پت جراحی را توصیه کرده است و این موضوع به نفع گربه است. حال بهتر است که بدانید برای جراحی گربه به عنوان مثال جراحی شکستگی پای گربه معمولاً دامپزشک در ابتدا از داروی بیهوشی برای پت استفاده می کند تا به این گونه در هنگام عمل پت درد نداشته باشد و عمل راحت تر و سریع تر انجام شود. بعد از این که بیهوشی به پت تزریق شد، دامپزشک عمل جراحی را شروع خواهد کرد. این موضوع را هم باید افزود که معمولا در طول عمل یک لوله تنفسی در حیوان قرار داده می شود تا به باز و بدون انسداد راه هوایی کمک کند تا اکسیژن بتواند به جریان خود ادامه دهد.

از این حیوان پس از عمل چگونه باید نگهداری شود؟

برای برخی از صاحبان گربه سوالی که به وجود می‌ آید این است که چگونه بعد از عمل جراحی از حیوان خود مراقبت کنیم؟ پت شما باید در داخل خانه بماند و برای اکثر روش ها، فعالیت پت شما باید یک هفته کامل پس از جراحی محدود شود. اجتناب از پریدن، دویدن و سایر فعالیت های شدید که می تواند باعث فشار بیش از حد بر روی زخم شود ضروری و مهم است.

جراحی گربه در تهران با ایرانا پت کلینیک

ما از بالاترین استانداردهای مراقبت های دامپزشکی گربه ها پیروی می کنیم
در مرکز مراقبت ایرانا، ما متعهد به بالاترین استانداردهای برتری در دامپزشکی گربه ها هستیم. پروتکل های جراحی عبارتند از:

ارزیابی های قبل از جراحی، تیم دامپزشکی ویژگی‌های عمل را تأیید می‌کند. معاینه فیزیکی بیمار را کامل می کند؛ و اطمینان حاصل می کند که آزمایشات خون توسط دامپزشک تکمیل، مستند و بررسی شده است. در میان چیزهای دیگر، این اقدامات احتیاطی به تعیین اینکه آیا حیوان خانگی شما تحت بیهوشی عمومی در معرض خطر عوارض است یا خیر کمک می کند.
سوئیت های اختصاصی جراحی برای جلوگیری از عفونت های پس از جراحی و آلودگی متقابل، جراحی ها در اتاقی انجام می شود که فقط برای روش های جراحی استریل استفاده می شود.

لباس جراحی کارکنان باید هنگام ورود به مجموعه جراحی از کلاه و ماسک و چکمه یکبار مصرف استفاده کنند. هر فردی که درگیر خود عمل است نیز باید لباس استریل و دستکش استریل یکبار مصرف بپوشد.
بسته ها و تجهیزات استریل. ابزارهای جراحی قبل از هر عمل به دقت تمیز، استریل و بسته بندی می شوند تا از عفونت جلوگیری شود.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تمامی اطلاعات اولیه در مورد جراحی گربه در تهران را با شما در میان بگذاریم ، همچنین در نظر داشته باشید در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با کلینیک ایرانا تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید، همچنین اگر از خدمات ایرانا استفاده کرده اید پایین همین مقاله نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × سه =