دامپزشکی, دامپزشکی ایرانا

کلینیک دامپزشکی در سعادت آباد

کلینیک دامپزشکی در سعادت آباد

کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد

کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد

کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد همان جایی است که ما همیشه مراقب حیوانات خانگی شما هستیم.

فراتر از عشق آشکار ما به حیوانات، تیم پزشکان ما مهارت و دانش بالایی در زمینه انواع مراقبت های لازم حیوانات و بیماری های آنها دارند. ما بهترین مراقبت های دلسوزانه مورد نیاز حیوان خانگی شما را انجام می دهیم.

برای اطمینان از اینکه حیوان خانگی شما از مراقبت های ویژه ای برخوردار می شود، ما با دامپزشکان دارای مجوز ارجاع متخصص در زمینه داخلی، انکولوژی، جراحی، سالمندان و دندانپزشکی همکاری نزدیک داریم تا در صورت نیاز به خدمات آن ها بتوانیم به سرعت مشکل حیوانات شما را برطرف نماییم.

در خط مقدم همه کارهایی که در کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد انجام می دهیم این است که ما با پشتکار تلاش می کنیم تا هر کاری برای بهتر شدن حیوان خانگی شما انجام دهیم.

یک تیم دامپزشکی مراقب و بسیار آموزش دیده در خدمت شما

ما حیوانات را دوست داریم.

تیم پزشکان ما بسیار ماهر و باتجربه هستند.

حیوان خانگی شما از نظر سلامتی هر مشکلی داشته باشد، دامپزشکان ما می توانند به طور دقیق در یک مرکز پزشکی کاملاً مجهز، با معیانه حیوان خانگی شما، مشکل را تشخیص داده و درمان کنند.

متخصصان تیم ما با بهترین خدمات ممکن به شما و حیوان خانگی تان اختصاص داده شده اند. کارکنان ما سال هاست که در این زمینه فعالیت دارند و با داشتن دانش فراوان و تجربه کافی، می توانند به شما کمک کنند تا مشکل حیوان خانگی خود را به سرعت برطرف کنید.

ما متوجه می شویم که مشکلات حیوانات خانگی چقدر می تواند باعث نگرانی و رنجش شما شود. ما اطمینان می دهیم که شما همیشه می توانید با اطمینان به ما مراجعه کنید چرا که تیم ما با حیوان خانگی شما با همان عشقی رفتار خواهد کرد که خودتان با او رفتار می کنید.

بیمارستان کاملاً مجهز حیوانات در خیابان سعادت آباد

مهارت های تیم ما با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته برای ارائه مراقبت های پزشکی ویژه به حیوانات خانگی، بیشتر می شود.

دامپزشکان مجرب کلینیک دامپزشکی سعادت آباد

سیاوش خلبانی

در بسیاری از کلینیک ها، پزشکان با حیوان خانگی شما در اتاق تنها هستند، همیشه عجله دارند و بیشتر بحث های مهم را به تکنسین ها و سایر اعضای تیم می سپارند. اما یکی از رمزهای موفقیت ما در کلینیک ایرانا رابطه ای است که تلاش می کنیم بین پزشکان، بیماران و صاحبان آنها ایجاد کنیم.

پزشکان کلینیک دامپزشکی ایرانا با معاینات دقیق، تحقیقات تشخیصی و حتی مشاوره تلفنی با صاحب حیوان خانگی، مراقبت های یک به یک از حیوان خانگی شما را انجام می دهند. در واقع اگر شما خواستار صحبت با یکی از دامپزشکان ما شدید، ما شما را به یک تکنسین ارجاع نمی دهیم. یکی از پزشکان ما با شما ارتباط برقرار می کند تا بتوانید کاملاً مطمئن باشید که بیشترین اطلاعات به روز و دقیق را دریافت می کنید.

دامپزشکان ما به تعهد خود برای اختصاص وقت لازم برای آموزش کامل مشتری در خصوص گزینه های درمانی موجود برای حیوان خانگی، افتخار می کنند. پزشکان نتایج پیش بینی شده هر نوع خدماتی را با شما در میان می گذارند. پزشکان ما اطمینان حاصل خواهند کرد که شما اطلاعات لازم را جهت تصمیم گیری کاملاً آگاهانه برای حیوان خانگی خود کسب کرده اید.

کلینیک دامپزشکی شبانه روزی

کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد خدمات خود را به صورت شبانه روزی برای گربه ها، سگ ها و سایر حیوانات خانگی ارائه می دهد.

شما می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت ما، خدمات مشاوره و معاینه مورد نیاز حیوانات خانگی خود را دریافت کنید. وب سایت ایرانا دارای بخش های داخلی، جراحی و دندانپزشکی است که شما می توانید به راحتی انواع خدمات مورد نظر خود را از ما بخواهید.

در کلینیک دامپزشکی منطقه سعادت آباد ایرانا چه خدماتی ارائه می شود؟

از جمله انواع خدماتی که در کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد ارائه می شود، عبارتند از:

1.     تشخیص و درمان بیماری های داخلی

ویزیت، واکسیناسیون، درمان ضد انگلی، صدور شناسنامه، صدور گواهی سلامت و میکروچیپ از جمله خدماتی است که در بخش داخلی کلینیک دامپزشکی ایرانا ارائه می شود.

2.     جراحی

جراحی

انواع جراحی های مربوط به سگ ها و گربه ها در مرکز ایرانا توسط متخصصین دامپزشکی و تجهیزات و اتاق های کاملا پیشرفته انجام می شود.

جراحی مغز، جراحی های ارتوپدی، جراحی ستون فقرات، پیوند استخوان، قطع عضو، اصلاح به شکل زاویه ای، اختلالات تاندون و … از جمله جراحی های بافت سخت حیوانات خانگی می باشد. جراحی دستگاه ادراری تناسلی، جراخی دستگاه گوارش، جراحی دستگاه تنفس و قفسه صدری، جراحی ترمیمی و جراحی های سر و گردن نیز شامل جراحی بافت نرم حیوانات خانگی می باشد. جراحی های زیبایی و جراحی های پلاستیک نیز از دیگر جراحی های زیبایی حیوانات می باشند.

3.     دندانپزشکی

تمامی خدمات دندانپزشکی مربوط به جراحی های فک، دهان و دندان حیوانات خانگی در مرکز کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد ایرانا توسط متخصصین زبده و با تجربه انجام می شود.

از جمله مواردی که در بخش دندانپزشکی کلینیک دامپزشکی ایرانا ارائه می شود می توان به درمان ریشه، ترمیم شکستگی و پوسیدگی دندان، درمان تاج، جرم گیری و پاکسازی دندان، درمان ناهنجاری های مادرزادی و … اشاره کرد.

4.     آرایشگاه (اصلاح و شستشو)

ما به عنوان بهترین کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد با ارائه انواع خدمات مورد نیاز حیوانات خانگی، تلاش می کنیم تا نیازهای شما را برطرف نماییم.

بخش ناخن گیری، اصلاح بال و مو و همچنین شستشوی حیوانات خانگی مجموعه ایرانا در فضای مناسب و با تجهیزات تخصصی انجام می شود. اصلاح حرفه ای سگ و گربه با جدید ترین متدهای روز دنیا را می توانید در کلینیک ایرانا دریافت کنید.

5.     پت شاپ

ما به عنوان بهترین کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد علاوه بر ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی، با دارا بودن پت شاپ مجهز، نسبت به تامین اقلام و لوازم ضروری مورد نیاز حیوانات خانگی نیز اقدام نموده ایم.

در پت شاپ مجموعه، شما می توانید انواع غذاهای خشک، کنسروی و تشویقی سگ و گربه و همچنین انواع اکسسوری های مورد نیاز و وسایل بازی و سرگرمی حیوانات خود را پیدا کنید. علاوه بر این، انواع لوازم و خوراک های پرندگان، جوندگان و ماهی ها نیز در پت شاپ ایرانا یافت می شوند. لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل های درمانی مخصوص حیوانات خانگی را نیز می توانید از پت شاپ ما خریداری نمایید.

کلینیک دامپزشکی ایرانا

مجموعه ایرانا به عنوان بهترین کلینیک و دامپزشکی در سعادت آباد تهران با دارا بودن بخش های تخصصی مختلف مربوط به حیوانات خانگی، می تواند تمامی نیازهای حیوانات خانگی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن توسط حرفه ای ترین دامپزشکان کشور برطرف نماید.

ما در ایرانا پت کلینیک تلاش کرده ایم تا با فراهم کردن بخش های مختلف، بتوانیم تمام نیازهای شما را برطرف نماییم. شما می توانید از تمامی خدمات ما به صورت آنلاین و یا حضوری استفاده نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = سه