مقاله

بهترین خدمات ویزیت حیوانات در محل

ویزیت حیوانات در محل

بهترین خدمات ویزیت حیوانات در محل

آیا از خدمات حرفه ای ویزیت حیوانات در محل خبر دارید و آیا می دانید حیوانات (پت) شما با ویزیت حیوانات در محل، از چه مزایای فوق العاده ای بهره مند خواهند شد. در این نوشته، شما عنوان خدمات ویزیت پت در محل را مطالعه خواهید کرد و با آنها آشنا خواهید شد. قطعا حیوانات نیز مثل انسان ها نیاز به چکاپ کامل دارند و در برخی موارد باید معاینه جدی شوند با این وجود شاید برخی از شما عزیزان وقت لازم را نداشته باشید یا به دلایل مهم دیگر نتوانید به صورت حضوری به مطب دامپزشکان محترم مراجعه کنید زیرا مسئله زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی می باشد از این روی برای رفع این مشکل کارکنان حرفه ای کلینیک دامپزشکی ایرانا در خدمت شما عزیزان می باشد. کارکنان ایرانا تمام خدمات ویزیت حیوانات در محل را به صورت خیلی سریع و دقیق به شما ارائه خواهند داد و اولویت آنها سلامتی حیوانات شما می باشد.

خدمات ویزیت در محل به منظور رفاه حال برخی حیوانات انجام می گیرد که امکان مراجعه حضوری ندارند برخی از گربه ها و سگ ها از اینکه داخل قفس قرار گیرند بسیار مضطرب می شوند و حتی امکان دارد به خاطر استرس و فشار روانی که به آنها وارد می شود به سرعت دچار بیماری های خاصی شوند یا برخی از حیوانات به دلیل آنکه مبتلا به معلولیت جسمی هستند امکان حمل آنها به مطب پزشک وجود ندارد و همچنین مسئله دیگر که قبلا ذکر شد صاحبان برخی از حیوانات شغل بسیار پر مشغله ای دارند و به همین خاطر مسئله زمان برای آنها بسیار ضروری است و به صورت حضوری نمی توانند به مطب پزشک مراجعه فرمایند.

ویزیت حیوانات در محل 

نکات طلایی ویزیت حیوانات در محل

در این دوران یکی از نکات مهمی بسیار حائز اهمیت است و می تواند سلامتی شما و حیوانات شما را تضمین کند ماند در مکانی قابل اعتماد و سالم است زیرا در این برهه زمانی برخی از بیماری های ویروسی واگیردار که سرایت آنها بسیار سریع است شما و حیوانات شما تهدید می کند پس لازم به توضیح است که ویزیت در محل یا منزل شما انجام می گیرد که عاری از هر گونه بیماری است و همچنین مهمتر از همه موارد حیوانات احساس امنیت بسیار زیادی می کنند.

با ویژگی ویزیت حیوانات در محل دیگر لازم نیست با دلهره و نگرانی رانندگی کنید به دلیل آنکه با مضطرب شدن حیوانات داخل ماشین شاید تمرکز خود را از دست بدهید و امکان دارد آن روز، روز خوبی برای شما نباشد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید مسئله استرس است. استرس ممکن است برای برخی از پرندگان به شدت مضر باشد و مراجعه کننده در راه آمدن به مطب پزشک، ممکن است اتفاقات ناگواری برای حیوان مراجعه کننده بیافتد برای جلوگیری از وارد شدن فشار روانی به پرنده خود حتما با ما تماس بگیرید تا سریعا خدمات خود را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

امروزه سبک زندگی مردم به گونه ای تغییر کرده است که ویژگی ویزیت حیوانات در محل در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار شده است و دیگر کمتر کسی است که بخواهد زمان خودش را در ترافیک های سنگین شهری تلف کند.

ویزیت حیوانات در محل

خدمات درمانی از ویژگی های بسیار مهم و حائز اهمیت است که قبل از نگهداری حیوانات باید به آن توجه اساسی داشته باشید نگهداری حیوانات در عین سادگی دارای پیچیدگی خاصی نیز می باشد. شما تنها با خرید لوازم نگهداری اولیه حیوانات نمی توانید به طور کامل از حیوانات خانگی خود نگهداری کنید زیرا این حیوانات به دستور پزشک در زمان های مشخصی باید بررسی و چکاپ شوند تا از سلامتی آنها اطمینان حاصل کنید.

خدمات حرفه ای ویزیت حیوانات در محل

آیا از خدمات تخصصی و حرفه ای حیوانات در محل، شناخت کافی دارید؟ شما با خواندن این نوشته با انواع خدمات تخصصی حیوانات در محل آشنا خواهید شد پس لازم است تا انتها با ما همراه باشید تا بیشتر بیاموزید. دامپزشک بعد از رسیدن به محل و منزل شما معاینه های تخصصی بر روی حیوانات شما انجام می دهد که این خدمات و فعالیت های به صورت زیر می باشد. البته این خدمات می تواند سفارشی یا به صورت چکاپ کامل صورت گیرد.

  • مشاوره اصولی؛

مشاوره چگونگی نگهداری اصولی یا مسائل مربوط به حیوانات شما

  • دندانپزشکی؛

ترمیم دندان های پوسیده حیوانات، دندان برخی از حیوانات مانند سگ ها بسیار ظریف هستند و بسته به تغذیه ای که دارد ممکن بعد از زمان مشخصی دچار پوسیدگی شوند و لازم است توسط دامپزشک معاینه شود.

  • جراحی؛

برای درمان برخی از بیماری ها لازم است حیوان مورد نظر جراحی شود.

  • آرایشگاه و شستشو؛

حیوان یا پت شما با سفارشی که انجام می دهید آرایش می شود و در انتها به طور کامل شستشو می گردد.

  • صدور شناسنامه؛

با صدور شناسنامه برای حیوانات دیگر نگران گم شدن آنها نباشید و مسائل دیگری نیز وجود دارد که با داشتن شناسنامه می توانید به سادگی آن را رفع کنید.

  • پت شاپ؛

دامپزشک علاوه بر معاینه کردن حیوانات لوازم اولیه نگهداری پت را به شما عرضه می کند به دلیل آنکه لوازم عرضه شده به شما مورد تایید خود دامپزشک است بسیار حائز اهمیت می باشد.

ویزیت حیوانات در محل

  • میکروچیپ؛

برخی از صاحبان از اینکه حیوانات خود را گم کنند بسیار نگران هستند از این روی دامپزشک میکروچیپ های مخصوصی را به حیوان متصل می کند که در صورت گم شدن حیوان، صاحبان به راحتی بتوانند با استفاده از تلفن هوشمند، حیوان گم شده خود را پیدا کنند. میکروچیپ در زمان ورود به کشورهای دیگر بسیار مهم و کاربردی است.

  • واکسیناسیون؛

واکسیناسیون برای برخی از حیوانات بسیار حیاتی است زیرا بعضی از آنها در شرایط متفاوتی زیست می کنند و در صورت واکسینه نشدن ممکن است به برخی از بیماری ها مبتلا شوند.

  • درمان ضد انگلی؛

ممکن است پت شما در هنگام ارتباط با حیوانات هم نوع، انگل های خاصی را به خود انتقال دهند که نتیجه آن بسیار ناراحت کننده است ولی نگران نباشید کارکنان متخصص و باتجربه کلینیک ایرانا در خدمت شماست تنها کافی است چند دکمه تلفن همراه خود را فشار دهید. انگل زدایی با استفاده از داروهای مختلفی می تواند انجام گیرد و هیچ گونه آسیبی به حیوان شما وارد نمی کند.

  • صدور گواهی سلامت؛

گواهی سلامت نیز از ویزیت حیوانات در محل محسوب می شود. برخی از اماکن برای ورود حیوانات، گواهی سلامت را از شما درخواست می کنند زیرا در آن مکان حیوانات دیگری نیز هستند که از نظر سلامت بررسی شده اند.

ایرانا یکی از کلینیک های فعال در زمینه خدمات دهی به حیوانات می باشد که مورد توجه افراد مشهوری نیز قرار گرفته است شما عزیزان با ورود به سایت ایرانا می تواند از مطالب و خدمات ارزشمند آن بهره مند شوید. باید در نظر داشته باشید که خدمات در ایرانا با سرعت بسیار بالا و همچنین با دقت زیادی انجام می گیرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 6 = چهل دو