مقاله

بهترین آرایشگاه حیوانات خارجی

بهترین آرایشگاه حیوانات نژاد اصیل در کلینیک ایرانا

بهترین آرایشگاه حیوانات نژاد اصیل

در این مقاله از ایرانا پت کلینیک درباره بهترین آرایشگاه حیوانات نژاد اصیل ، تمامی خدماتی که کلینیک ایرانا برای حیوانات شما در نظر گرفته است را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، همچنین شما عزیزان میتوانید با مقایسه کلینیک ایرانا با همکاران دیگر میتوانید بهترین تصمیم را برای پت خود داشته باشید ، آرایشگاه پت که می تواند سگ، گربه یا هر حیوان خانگی دیگر باشد، مکانی است که دارندگان این حیوانات باید به صورت دوره ای و منظم به آن مراجعه کنند. زیرا نگه داری از هر حیوان خانگی نیازمند رعایت بهداشت، آرایشی و پیرایش است و این مساله نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه برای حفظ سلامت پت و جلوگیری از انتشار انواع بیماری ها ضرورت دارد. آرایشگاه پت در تهران این روزها، به فراوانی پیدا می شود و هر کسی می تواند با در نظر گرفتن نزدیکی به محل سکونت خود، گزینه مناسب را انتخاب کند. اما حرفه ای بودن آرایشگاه حیوانات خانگی تهران مساله مهمی است که باید در زمان انتخاب این خدمات برای پت خود، در نظر گرفته شود. ما در این مطلب از سایت ایرانا پت کلینیک، تلاش کرده ایم تا با در نظر گرفتن فاکتورهایی نظیر کیفیت بالای ارائه خدمات، رعایت بهداشت و مهارت کافی،آرایشگاه بدون بی هوشی و  بهترین آرایشگاه پت در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

 

همچنین میتوانید مقاله بهترین گرومر سعادت آباد از کلینیک ایرانا را مشاهده کنید . 

 

بهترین آرایشگاه حیوانات نژاد اصیل در کلینیک ایرانا

انتخاب بهترین ارایشگاه پت تهران کار ساده ای نیست، زیرا برخلاف ظاهر شیک و مدرن برخی از این مراکز، کیفیت خدماتی که در آنها ارائه می شود، مناسب نمی باشد. باید دقت کرد که استفاده از تجهیزات آلوده، نداشتن تخصص کافی در مورد پت های مختلف و میزان کوتاهی مو یا ناخن های آنها، استفاده از مواد آرام بخش در مواقع غیر ضروری و دیگر موارد این چنینی، می تواند در طولانی مدت، به سلامت حیوان خانگی شما آسیب وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود که در انتخاب آرایشگاه حیوانات خانگی تهران، نهایت دقت را به کار ببرید. کلینیک ایرانا با سال ها تجربه زیر نظر دکتر کیارش حسن زاده توانسته است رضایت حداکثری مراجعه کنندگان خود را داشته باشید ، کافی است با رزرو نوبت یکبار از خدمات کلینیک استفاده کنید و تفاوت ها را احساس کنید .

 

بهترین آرایشگاه پت در غرب تهران

مراجعه به بهترین ارایشگاه پت می تواند تضمینی بر سلامتی حیوان خانگی شما باشد. اگر در شهر تهران ساکن هستید، می توانید با مراجعه به کلینیک ایرانا و یا رزرو نوبت قبلی توسط اپراتور ها به کلینیک مراجعه کنید ،کلینیک ایرانا با داشتن تخصص های لازم زیر نظر دکتر حسن زاده ، اولین کلینیک بدون بی هوشی برای آرایش پت در تهران بود که توانست این کار را در کل تهران گسترش دهد .

آرایشگاه حیوانات خانگی ایرانا یکی از خوش نام ترین و حرفه ای ترین مکان های مخصوص پت هایی نظیر سگ، گربه، همستر، ایگوانا، لاک پشت، جوجه تیغی و پرندگان است. در این ارایشگاه پت تهران که در محدوده سعادت آباد مستقر می باشد، انواع خدمات زیبایی و درمانی مخصوص حیوانات به انجام می رسد. این مرکز در کنار خدمات آرایشی و بهداشتی مخصوص حیوانات و پت شاپی که دارد، دارای بخش درمانی مخصوصی نیز می باشد که در حوزه های زیر ارائه خدمات می کند:

آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، نوارقلب، بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی، بیماری های مربوط به کلیه و قلب، انواع واکسیناسیون و تزریقات، درمان و تشخیص انواع بیماری های انگلی و قارچی، بررسی دندان ها، بررسی وضعیت حرکتی حیوانات، گواهی نامه خروج از کشور حیوان، تست قند خون، تشخیص و درمان سرطان و شیمی درمانی، انواع جراحی ها و سزارین.

 

اصلاح سگ ارزان در کلینیک ایرانا

در بین حیوانات خانگی، سگ و گربه بیش ترین نیاز را به اصلاح و آرایش دارند. حتی در برخی از نژادها، اگر اصلاح سگ به درستی و در زمان مناسب صورت نگیرد، ممکن است آسیب های جدی به سلامت حیوان خانگی وارد شود. این ضرورت، صاحبان این پت ها را درگیر پیدا کردن یک سالن گرومینگ مناسب می سازد. اما در بین این همه تنوع در بین آرایشگاه پت در تهران، کدام گزینه برای شما مناسب تر است؟ برای برخی از افراد نزدیکی به محل سکونت ملاک مهمی است. برخی دیگر تخصص و مهارت آرایشگر پت در تهران را ملاک قرار می دهند و البته از فاکتور مهمی به نام قیمت هم نمی توان به سادگی عبور کرد. اصلاح سگ ارزان در مراکز زیادی در تهران انجام می شود، اما برخی از آنها از کیفیت مطلوبی بهره نبرده و سبب وارد شدن آسیب به سگ، گربه و دیگر پت ها می شود. به همین دلیل در زمان انتخاب بهترین آرایشگاه سگ در تهران، توصیه می شود که در کنار قیمت، به تخصص آرایشگر و تجهیزات سالن هم توجه ویژه ای کنید و تنها اصلاح سگ ارزان را ملاک قرار ندهید. قیمت آرایشگاه سگ را با در نظر گرفتن متریال مورد استفاده، بهداشتی بودن محیط، مهارت و تخصص، دسترسی و سهولت تنظیم وقت سنجیده و سپس اقدام به انتخاب آرایشگاه نمایید.

 

بهترین آرایشگاه پت در تهران کجاست؟

آرایشگاه حیوان خانگی در تهران، بسیار زیاد است و مواردی از قبیل نزدیکی به محل سکونت و رعایت استانداردها، باید در زمان انتخاب بهترین ارایشگاه پت تهران ملاک قرار داده شود. ما در اینا کلینیک ایرانا زیر نظر دکتر کیارش حسن زاده را به شما معرفی کردیم و با در نظر گرفتن تمامی آیتم های توضیح داده شده شما میتوانید بهترین انتخاب را برای پت خود داشته باشید.

 

قیمت آرایشگاه سگ در تهران چقدر است؟

با توجه به تنوع خدماتی که در ارایشگاه سگ تهران عرضه می شود، باید ابتدا مشخص کرد که درخواست چه خدماتی را دارید و سپس استعلام قیمت را از مراکز معتبر که در این مطلب شماره های آن را درج کرده ایم، دریافت نمایید.

 

آرایشگر سگ در تهران چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

تسلط کامل به پیرایش حیوانات و سگ ها در اندازه های مختلف، تسلط به کار با انواع قیچی ها، شناخت نژاد سگ ها و میزان کوتاهی استاندارد موی هر یک از آنها، توانایی ایجاد آرامش در پت و ضدعفونی کردن کلیه وسایل و تجهیزات از مشخصات بهترین آرایشگر سگ می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 7 = چهل دو