متفرقه

پت شاپ در سعادت آباد

پت شاپ

اگر شما هم ساکن سعادت آباد یا حوالی آن هستید برای اطلاع از پت شاپ در سعادت آباد و خدمات این کلینیک با ما همراه باشید. تعامل بین انسان ها و حیوان ها امری اجنتاب ناپذیر است. رابطه ی صمیمی توام با محبت بین حیوانات خانگی و افراد زیبا و لذت بخش است. حیوانات بی آزار و اهلی که در کنار سایر اعضای خانواده زندگی می کنند نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند.

رابطه ای زیبا که و محبتی دو طرفه که بین حیوان خانگی و صاحب ش ایجاد می شود رابطه ی محکم و مملو از مراقبت، توجه و محبت است. برای نگهداری این حیوانات لازم است فضایی مناسب در بستری از آرامش برای آنها فراهم کنیم. بنابراین نگهداری از حیوانات خانگی نیازمند ابزار و وسایل لازم است که دسترسی به مراکز فروش و کلینک های خدمات رسانی در این حوزه امری ضروری محسوب می شود. در ادامه به معرفی پت شاپ در سعادت آباد می پردازیم.

پت شاپ چیست ؟

پت شاپ

اگر شما هم در زمره ی طرفداران حیوانات خانگی هستید، و یا در حال حاضر از یک عضو کوچک و دوست داشتنی مراقبت می کنید به طور قطع با واژه ی پت شاپ آشنا خواهید بود. در واقع پت شاپ از واژه ی انگلیسی Pet shop وارد دایره ی لغات ما شده است.

در لغت پت به معنی خانگی و شاپ نیز به معنی فروشگاه است. از ترکیب این دوکلمه فروشگاه لوازم حیوانات خانگی اطلاق می گردد. پت شاپ ها فضایی برای نمایش و فروش لوازم و وسایل حیوانات خانگی است. در این فروشگاه ها هر آنچه که برای نگهداری حیوان خانگی نیاز داشته باشید در دسترس است.

این روزها که علاقه و حمایت از حیوانات خانگی رواج یافته است، همانطور که میبینید در کشور ما نیز بسیاری از افراد با توجه به علاقه ای که دارند یک حیوان خانگی را نگهداری و از آن به بهترین شکل مراقبت می کنند. بنابراین با گسترش این امر نیاز به مراکز خدمات دهنده یا همان پت شاپ ها نیز رواج می یابد.

در هر محله ای عموما یک فضای اختصاصی و مدرن برای این کار در نظر گرفته شده است و افراد علاقمند و متخصص در این زمینه در حال خدمت رسانی به صاحبان حیوانات خانگی هستند. بنابراین اکنون که با واژه ی پت شاپ آشنا شدیم بهتر است به خدماتی که در این مراکز عرضه می شود نیز نگاهی داشته باشیم.

خدماتی که در پت شاپ ارائه می گردد

پت شاپ در سعادت آبادهمانطور که اشاره شد برای نگهداری از حیوانات خانگی به ابزار و وسایل مختلفی نیاز داریم. چرا که این حیوانات نیز به لباس، غذا، وسایل بازی و دارو، ابزارهای بهداشتی نیاز دارند. اما در پت شاپ ها امکان ارائه ی تمامی این محصولات وجود دارد یا خیر؟

در جواب باید بگوییم بله. دیگر نگران تامین وسایل حیوان دوست داشتنی خود نباشید. در پت شاپ ها تمامی وسایل مورد نیاز در برندهای مختلف عرضه می شوند. اگر وارد یک پت شاپ مدرن شوید شما از هم دیدن این همه وسایل رنگارنگ به وجد می آیید. علاوه بر این ها خدمات دیگر نیز در پت شاپ ها ارائه می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره داریم.

ارائه خدمات بهداشتی و آرایشی

تمیز نگهداشتن حیوانات خانگی امری ضروری و مهم است. این حیوانات به طور دوره ای نیاز به شست و شو، کوتاهی مو، گرفتن ناخن و کارهایی از این قبیل هستند. به دلیل حساس بودن و ریز بودن جثه ی حیوانات خانگی بهتر است این کار را به متخصص آن بسپارید. چرا که این افراد با علم و علاقه ای که به این موضوع دارند به طور اصولی حیوان شما را زیبا و آراسته می کنند. در پت شاپ های بزرگ و مدرن محلی برای این کار در نظر گرفته شده است.

خدمات، مشاوره و معاینه توسط دامپزشک

حیوانات خانگی به شدت نیاز به مراقبت های غذایی و بهداشتی دارند. انتخاب غذای مناسب، شرایط نگهداری، میزان غذای مورد نیاز در هر وعده، نیاز به مکمل های دارویی همگی اینها نیاز به یک مشاوره ی عملی و تخصصی دارد. در پت شاپ ها دامپزشکان متخصص و زبده می توانند مشاوره و خدمات بهینه ی برای نگهداری هرچه بهتر حیوانات خانگی به شما ارائه دهند.

محصولاتی که در پت شاپ ها به فروش می رسد

پت شاپ

حیوان خانگی میتواند سگ، گربه، آبزیان، پرندگان و هر نوع حیوان دیگری باشد. بنابراین نگهداری و نیاز هریک از اینها با دیگری مسلما تفاوت دارد. به طور مثال غذایی که برای یک سگ خانگی مفید باشد، به همان اندازه شاید برای یک خرگوش مضر باشد. بنابراین پت شاپ ها برای رفع این نیاز به طور عمده هر نوع حیوان خانگی را در نظر گرفته و وسایل مربوط به هرکدام را به طور جداگانه عرضه می کنند. از این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

انواع خوراکی شامل شیر خشک، غذای خشک، مکمل های دارویی و تقویتی، خوراکی های تشویقی و تربیتی

انواع ظروف غذا، اسباب بازی، لوازم بهداشتی، ملزوماتی همچون قلاه، پوزبند

انواع قفس و باکس نگهدارنده، وسایل مسافرت و مخصوص حمل، لوازم جای خواب

پت شاپ آنلاین یا حضوری

زندگی در دنیای مدرن امروزی دسترسی و خرید وسایل مورد نیاز را نیاز راحتتر کرده است. پت شاپ ها به صورت آنلاین و حضوری آماده ی خدمت رسانی هستند. در پت شاپ های آنلاین تمامی این لوازم عرضه می گردد، که بدون مراجعه ی حضوری میتوانید نسبت به خرید وسیله ی مورد نیاز خود اقدام نمایید. پت شاپ حضوری نیز در مکان مشخص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. اما هریک از اینها دارای معایب و مزایایی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره داریم.

از معایب پت شاپ های حضوری میتوان عدم دسترسی به مراکز فروش لوازم حیوانات خانگی در تمامی شهرها نام برد. اما پت شاپ آنلاین این مشکل را ندارد و تنها با یک سرچ در فضای مجازی میتوانید پت شاپ نزدیک به خود را پیدا کنید. از مزایای پت شاپ حضوری میتوان به این مورد اشاره داشت که در فروشگاهی که خدمات دیگری که در بالا به آن اشاره داشتیم، نیز ارائه می دهند که شما میتواند علاوه بر خرید از این مراکز از دیگر خدمات آنها نیز بهره مند شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = سیزده