مقاله

بهترین آرایشگاه سگ و گربه تهران

بهترین آرایشگاه سگ و گربه تهران در کلینیک ایرانا

بهترین آرایشگاه سگ و گربه تهران

در این مقاله از کلینیک ایرانا درباره بهترین آرایشگاه سگ و گربه تهران ما تمامی مزایای کلینیک ایرانا را برای شما بازگو خواهیم کرد و شما با بررسی همکاران و شرایط کلینیک ایرانا بهترین تصمیم را برای پت خود میگیرید ، آرایشگاه حیوانات از نظر بهداشتی، سلامتی و زیبایی، یکی از نیازهای ضروری حیوانات خانگی است. اگرچه گاهی اوقات، مسئولیت آرایش حیوانات خانگی برعهده صاحبشان است، اما آرایشگاه حیوانات خانگی نیز خدمات پیرایش و کوتاه کردن موی حیوانات خانگی، حمام و شستشوی سگ و گربه، کوتاه کردن ناخن سگ و دیگر اقدامات برای آرایش حیوانات را بی‌دردسر انجام می‌دهند.

و پاسخ سوالات زیر را بدست میاوردید ، پس همراه کلینیک ایرانا تا انتهای مقاله باشید و همچنین اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده است میتوانید با پشتیبانی ایرانا تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید .

آیا امکان اصلاح سگ در منزل وجود دارد؟ آرایشگاه حیوانات خانگی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟ بهترین آرایشگاه حیوانات خانگی کجاست؟

برای رزرو نوبت آرایشگاه پت از کلینیک ایرانا بصورت آنلاین میتوانید از این صفحه اقدام کنید . 

آرایش حیوانات خانگی در کلینیک ایرانا چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین فواید آرایش حیوانات خانگی رعایت بهداشت می باشد. مواردی از جمله کوتاه کردن ناخن و موها باعث از بین رفتن میکروب و باکتری ها شده و حشرات را از آن ها دور می کند. برخی دیگر از اصلی‌ترین مزایا به شرح زیر می‌باشد:

همچنین برخی از حیوانات در هنگام بلند شدن موها دچار ریزش می شوند و خانه را کثیف کرده و سلامتی افراد را به خطر می اندازند.
قرار گیری موی حیوانات در جلوی چشم آن ها دید را کاهش داده و باعث ضعیف شدن چشم می شود.
آرایش کردن حیوانات خانگی باعث می شود که حیوانات شما زیباتر شده و ارزشمندتر به نظر برسند.

 

همچنین میتوانید صفحه آرایشگاه سگ در سعادت آباد را از کلینیک ایرانا مشاهده فرمایید .

 

در آرایشگاه گربه کلینیک ایرانا چه خدماتی ارائه می شود؟

در آرایشگاه گربه خدماتی مانند، آرایش ساده، شستشو، تراشیدن کامل، سوهان ناخن، نظافت چشم و گوش، بهداشت دهان و دندان، گره زدایی و آرایش دم انجام می دهند. از آن جایی که معمولا سرعت مو در گربه ها کم است اما به دلیل بیماری های پوستی مانند، شپش و بیماری های واگیر دار و گره خوردن مو بهتر است موهای آن را مرتب اصلاح کنید تا نیاز به تراشیدن بدن او نباشد.

باید کار را به آرایشگر حرفه ای با لوازم مخصوص بسپارید. حتما دقت نمایید که لوازم تمیز استفاده شود. چند مزایای کوتاه کردن موی گربه جلوگیری از شپش گرفتن و جلوگیری از گره خوردن و بیماری های واگیر دار است. آرایش و اصلاح می تواند در زیبایی حیوان خانگی شما موثر باشد هم چنین کوتاه کردن ناخن و مو می تواند در سلامت آن ها کمک کند. یکی از مهم ترین نکات رعایت بهداشت و کوتاهی ناخن گربه است. این کار تاثیر بسیار زیادی در سلامت او نیز دارد. هم چنین در حیواناتی که اضافه وزن دارند ناهن بلند باعث می شود ستون فقرات حیوان آسیب ببیند و در بیشتر اوقات باعث آسیب دیدن صاحب گربه می شود. آرایشگاه گربه یکی از بهترین مکان ها برای شستشو گربه می باشد.

رانا ب

کلینیک ایرانا برای حیوانات دلبند شما چه خدماتی ارائه میدهد ؟

دکتر کیارش حسن زاده میگوید : آرایش حیوانات خانگی شامل خدمات گسترده ای است. در واقع هر نوع خدماتی که شامل خدمات زیبایی و بهداشت فردی آن ها شود، در لیست خدمات آرایش حیوانات قرار می گیرد. حمام و شستشوی حیوانات، کوتاه کردن موها، کوتاه کردن ناخن و … از جمله خدمات آرایش حیوانات خانگی به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی کلینیک ایرانا در غرب تهران از این خدمات بهره ببرید

کوتاه کردن موی سگ در بهترین آرایشگاه سگ و گربه تهران

رشد موی سگ ها در هر نژادی متفاوت است. بلند شدن موی سگ ها می تواند برای آن ها مشکلاتی را به وجود بیاورد که یکی از مهم ترین آن ها از بین رفتن مسائل بهداشتی می باشد. یک آرایشگر حرفه ای و خلاق با استفاده از ابزار و روش های خاص می تواند جلوه زیباتری را به سگ بدهد. انتخاب نوع کوتاهی مو به نژاد سگ و سلیقه صاحب آن بستگی دارد. شما باید به صورت دوره ای به آرایشگر مراجعه کنید. حتی می توانید برای مراسمات خاص موهای سگ خود را در آرایشگاه حالت دهید.

کوتاه کردن موی گربه

رشد موهای گربه ها زیاد نیست ولی تمامی گربه ها خصوصا گربه های نژاد پرشین ریزش موی زیادی دارند. همچنین با توجه به نازک و ظریف بودن موی گربه ها امکان گره خوردن آن ها وجود دارد. به همین دلیل نیازی است تا به صورت دوره ای موهای آن ها کوتاه شود. از آن جا که نحوه کوتاهی موی گربه بر روی زیبایی آن ها تاثیر بسیاری دارد، برای اصلاح و کوتاهی آن باید این کار را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید.

 

همچنین میتوانید صفحه آرایشگاه گربه در سعادت آباد از کلینیک ایرانا را مشاهده فرمایید .

کوتاه کردن ناخن سگ و گربه

بلند بودن ناخن های حیوانات سلامتی و بهداشت آن ها را به خطر می اندازد. از طرفی با توجه به این که حیوانات بر روی پنجه های خود حرکت می کنند، بلند بودن ناخن ها می تواند به سلامت آن ها آسیب برساند. به همین دلیل ناخن ها باید به صورت مرتب کوتاه شود. بنابراین پس از هر بار آرایش مو بهتر است که ناخن های آن ها را نیز کوتاه کنید.

حمام و شستشوی سگ و گربه

خدمات بهداشتی مانند حمام و شستشوی سگ و گربه از دیگر خدماتی است که مرکز آرایش حیوانات خانگی به متقاضیان ارائه می‌دهد. شست و شوی اصولی حیوانات تخصص کارکنان این مرکز است که بسیاری از سرپرستان حیوانات ممکن است با این روش‌ها آشنا نباشند.

برای رزرو نوبت آرایشگاه پت از کلینیک ایرانا بصورت آنلاین میتوانید از این صفحه اقدام کنید . 

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی غرب تهران – کلینیک ایرانا

زیر نظر دکتر کیارش حسن زاده

کلینیک ایرانا یکی از مراکز آرایشی حیوانات خانگی بسیار حرفه ای و مدرن است که از بهترین مدل های روز برای حیوانات استفاده می کند. رعایت اصول بهداشتی در این مرکز یکی از اصولی است که بسیار به آن توجه می شود. این مرکز علاوه بر انجام خدماتی شامل آرایش حیوانات خانگی، بخش‌های دیگری از جمله پت شاپ و کلینیک دامپزشکی هم دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 × یک =