آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

اهمیت انتخاب

انتخاب یک آرایشگر سگ معتبر برای سگ خانگی شما اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند تأثیرات مهمی بر روی سلامت سگ شما داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک آرایشگر سگ معتبر و ماهر برای سگ خانگی شما به‌شدت مهم است و می‌تواند به بهبود سلامت و شادابی سگ شما کمک کند. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که آرایشگری را انتخاب کنید که دارای تخصص و تجربه لازم در مراقبت از نوع مو و پوست سگ شما است.

سلامت و بهداشت سگ

یک آرایشگر سگ معتبر تخصص دارد و از تجهیزات و محصولات بهداشتی موردنیاز برای مراقبت از پوست و موی سگ استفاده می‌کند. این امر به جلوگیری از بیماری‌های پوستی، عفونت‌ها و مشکلات پوستی در سگ شما کمک می‌کند.

شکل‌دهی به مناسبت‌های خاص

اگر شما به دنبال ترتیب‌دادن موهای سگتان برای مناسبت‌های خاصی مانند نمایشگاه‌های سگ یا عکاسی‌های خانوادگی هستید، یک آرایشگر سگ معتبر می‌تواند به شما کمک کند تا سگتان به شکل بهتری ظاهر شود.

آرایشگاه سگ در سعادت آباد

آرایشگاه حیوانات خانگی نقش مهمی در بهبود و حفظ بهداشت و ظاهر حیوانات خانگی دارد. این مکان‌ها تجهیزات و تخصصی‌های لازم برای ارائه خدمات به حیوانات خانگی دارند. برخی از خدماتی که در آرایشگاه حیوانات خانگی مث کلینیک ایرانا ارائه می‌شود عبارتند از: حمام و شستشو، تراش و آرایش مو، تمیز کردن گوش‌ها و دندان‌ها، تمیز کردن چشم‌ها و ناخن‌ها، و ماساژ و مراقبت از پوست. این خدمات به حیوانات خانگی کمک می‌کنند تا تمیز، سالم و زیبا باقی بمانند.

درباره

آرایشگاه سگ

سعادت آباد

کلینیک ایرانا به‌عنوان یک مرکز معتبر و شناخته شده، خدمات ویژه آرایش انواع حیوانات از جمله سگ را ارائه می‌دهد، علاوه‌برآن امکان دریافت دیگر خدمات از جمله انجام خدمات بهداشتی در منزل، نوردرمانی، اصلاح نواحی بهداشتی، کف دست‌وپا، استحمام، گرده زدایی و انگل زدایی نیز وجود دارد.
اصلاح موی حیوانات به صاحبان این حیوانات امکان برقراری ارتباط نزدیک‌تر با حیوانات خانگی خود و لذت‌بردن از تجربه مشترکی می‌دهد؛ بنابراین، اصلاح موی حیوانات نه‌تنها به بهداشت و ظاهری زیبا برای آن‌ها کمک می‌کند؛ بلکه روابط عمیق‌تری بین حیوانات و صاحبانشان ایجاد می‌کند.
تمامی خدمات مذکور به‌اضافه موارد ویژه، برای انواع گربه‌های خانگی نیز ارائه می‌گردد که البته جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید در این مورد از خدمات مشاوره تخصصی حضوری و غیرحضوری و تلفنی نیز استفاده کنید. در واقع اگر به دنبال بهترین آرایشگاه سگ در تهران هستید، کلینیک ایرانا می‌تواند نیازهای شما را برآورده سازد.

یکی از بهترین آرایشگاه حیوانات غرب تهران را می توان کلینیک دامپزشکی ایرانا دانست که با دارا بودن تیمی خبره و آموزش دیده، خدمات آرایشی و پیرایشی حیوانات خانگی را به تخصصی ترین شکل ممکن اجرایی می کنند.

آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

نمونه کارها

آرایشگاه سگ سعادت آباد

مشاوره و پشتیبانی

آرایشگاه سگ در سعادت آباد (کلینیک ایرانا) با مشاوره تخصصی در زمینه نگهداری بهداشت و سلامت ، بیماری‌ها ، تفسیر ازمایش خون ، رادیوگرافی ، سونوگرافی و … خدمت رسان شما خواهد بود .

 
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

محصولات آرایشگری

موضوع پادکست

01:32
04:12
آرایشگاه سگ سعادت آباد

نمونه کارها

  • آرایشگاه سگ سعادت آباد
  • آرایشگاه سگ سعادت آباد
  • آرایشگاه سگ سعادت آباد
  • آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

موضوع پادکست

01:32
04:12
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

نظرات شما

خیلی خوشحالم که با مجموعه ایرانا آشنا شدم از دکتر حسن زاده و تیم متخصصشون بسیار سپاسگذارم که بدون دردسر سر کار آرایش پت منو انجام دادند.

آرایشگاه سگ سعادت آباد

سمیه آذری

5/5

همیشه آرایشگاه رفتن برای من دغدغه بود، از وقتی با کلینیک ایرانا آشنا شدم دیگه واسم لذت بخش شده و تشکر ویژه دارم از دکتر حسن زاده عزیز که چقدر حرفه ای عمل میکنند.

مرد

رضا شیری

5/5

کلینیک دکتر حسن زاده توی غرب تهران بهترینه ، و حرف اول میزنه از نظر من همه عزیزانی که مث من پت دارند کافیه یکبار از خدمات کلینیک دکتر حسن زاده استفاده کنند

مرد

امیر آرشی

5/5

خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم امیدوارم همیشه همینطور آرامش و حرفه ای رفتار کنید ، هر جایی که رفتم شما رو به دوستانم معرفی کردم

آرایشگاه سگ سعادت آباد

سیمین امینی

5/5

آرایشگاه سگ سعادت آباد

آرایشگاه سگ سعادت آباد

آرایش و پیرایش حیوانات به خصوص کوتاه کردن ناخن و مو، سبب زیبایی و سلامت آنها می شود. وقتی بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد را انتخاب کنید دیگر مشکلاتی مانند شپش و بیماری های واگیردار به سراغ حیوان شما نخواهد آمد. منظم کردن مو در برخی از نژادهای سگ سبب رشد بهتر آنها و سلامت روانشان می شود.

اصلاح موهای سگ
کوتاهی موی سگ بر اساس نژاد
معمولاً آرایش و کوتاهی موی سگ ها بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد بر اساس نوع نژاد او متفاوت است. برخی از سگ ها گرمسیری هستند و نیازشان به کوتاهی کمتر است. برخی دیگر از سگ ها وجود دارند که گرمادوست بوده و باید موهایشان کوتاه شود. همینطور بسته به نوع مو و رنگ پوست سگ نیز ممکن است آرایش آن شامل روش های مختلفی شود. مثلاً آرایش سگ ژرمن بر اساس سن او صورت می گیرد.
آرایش سگ با موی بلند: سگ های هاسکی و شیتزو معمولاً موهای بلندی دارند و نگهداری از موهای بلند دشوار است. در واقع برای کوتاهی موی این نوع سگ ها نیاز به قیچی های مخصوصی است و عملیات خشک کردن آنها نیز زمانبر خواهد بود.
آرایش سگ با موی کوتاه: سگ های بولداگ و ویزلا معمولاً موهای کوتاه تری دارند و برای کوتاه کردن این سبک مو نیاز به دقت بالایی است. از سوی دیگر براشینگی که برای این موها صورت می گیرد باید دقیق و اصولی باشد تا فرم مو حفظ شود.
کوتاهی موهای لایه دار: برخی از سگ ها دارای موهای لایه دار یا لایه لایه هستند. مثلاً سگ های شمالی اروپا و سامویید در این لیست قرار دارند. این سگ ها موهای لایه داری دارند و کوتاهی این سبک مو معمولاً نیاز به یک آرایشگر حرفه ای خواهد داشت. در واقع هر نوع قیچی برای کوتاهی این موها مناسب نیست و باید همه جوانب سنجیده شود.

دستگاه های مجهز کوتاهی مو

آرایش سگ ژرمن در آرایشگاه سگ سعادت آباد
بدن سگ از نظر فیزیکی نیز پیش از اصلاح باید بررسی شود. مثلاً سگ ژرمن پوست چربی دارد و پس از اصلاح نیاز به شستشوی بیشتری خواهد داشت تا پوستش خشک شود. در مقابل برخی دیگر از سگ ها مثل بوسنیاک و آفگان پوستشان خشک است و نیاز به روغن های گیاهی و طبیعی بوده تا ضد حساسیت باشد و شرایط کوتاهی مو به خوبی فراهم شود. موهای سگ ژرمن، بلند بوده، جنس مو خشک است و همینطور حالت مجعد دارد. سگ های ژرمن به زیبایی معروف هستند و مشتریانی که از این نوع سگ دارند در اصلاح بسیار حساس بوده و همه جوانب را در نظر می گیرند.
برای اصلاح موهای سر سگ ژرمن در بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد، از ماشین چرخشی، خشک کن و همینطور قیچی مو استفاده می شود. در صورتی که از ماشین های چرخشی مخصوص استفاده شود معمولاً نیاز به یک مجموعه ابزار مرتبط خواهد بود تا کوتاهی به صورت یکنواخت صورت بگیرد.
اگر از خشک کن استفاده می شود، می بایست موی سگ در ابتدا مرتب شود و سپس به واسطه قیچی مخصوص، موهای بلند، کوتاه شوند. کوتاهی به واسطه قیچی مو معمولاً دقیقتر صورت می گیرد. در صورتی که موی سگ خیلی بلند باشد، قطعاً باید از قیچی برای کوتاهی و مرتب کردن آن استفاده کرد.

چرا کلینیک ایرانا پت را برای اصلاح سگ انتخاب کنیم؟
وقتی به دنبال بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد هستید، حتما پیشنهادات زیادی به شما می شود که در نهایت انتخاب را برای شما دشوار می کند.
ایرانا پت به عنوان بهترین کلینیک دامپزشکی غرب تهران معرفی شده است چون:
• تجربه و تخصص: اولین فاکتور در انتخاب بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد، تجربه و تخصص است. آرایشگرانی که در مجموعه ایرانا پت فعالیت می کنند، همگی دوره های تخصصی اصلاح حیوانات را پشت سر گذاشته اند.
• ابزار و تجهیزات مدرن: در انتخاب بهترین آرایشگاه سگ به منظور کوتاهی و شستشو باید ابزار و تجهیزات از نظر کیفیت سنجیده شده باشند. در واقع باید مجموعه ای را انتخاب کنید که کم و کسری برای تهیه تجهیزات ندارد. این موضوع سبب می شود تا سرویس های مربوط به سلامت پوست و موی سگ در ابتدا صورت بگیرد و به نوعی شرایط بسیار عالی خواهد بود تا سلامت پوست و مو حفظ شود.
• بهداشت: رعایت بهداشت مهمترین اصل در اصلاح است. رعایت نکات بهداشتی و ایمنی به منظور کوتاهی موی سگ باید به طور دقیق بررسی شود. این موضوع حتی در بهترین آرایشگاه گربه سعادت آباد نیز حائز اهمیت است. همه ابزارها باید ضدعفونی شده باشند. بسیار مهم است که محیط آرایشگاه از نظر بهداشت شرایط خوبی داشته باشد. سگ ها بسیار حساس هستند و سریعاً مریض می شوند.
• رعایت استانداردهای بین المللی: اصلاح موی سگ باید بر اساس استانداردهای موجود صورت بگیرد. یعنی این کار نباید سلیقه ای و یا بدون برنامه باشد. اصلاح موی حیوانات در مجموعه ایرانا پت با قوانین مشخصی همراه است.
• تعامل با سگ: آرایشگر باید بتواند تعامل خوبی با سگ برقرار نماید. حالت روحی سگ سبب می شود تا اجازه کار به آرایشگر داده شود.

مواد شیمیایی ممنوعه در آرایش سگ
چه در امر درمان بیماری های سگ و چه اصلاح و شستشوی آن، استفاده از یک سری مواد شیمیایی، ممنوع خواهد بود. محصولاتی که بسیاری خوشبوکننده هستند و بر پایه نیترو تولید شده اند نباید در اصلاح و شستشوی سگ ها مورد استفاده قرار بگیرند. این ماده شیمیایی در بسیاری از شامپوها، نرم کننده و لوسیون ها استفاده شده است. بنابراین محصولات شوینده ای که به منظور شستشوی سگ ها استفاده می شوند باید از نظر کیفیت بسیار عالی باشند. همینطور این ماده خطرناک نباید در این محصولات وجود داشته باشد. نیترو نوعی ماده محلول در چربی و همینطور محلول در آب محسوب می شود. یعنی به راحتی از طریق پوست سگ جذب شده و از طریق جریان خون به سایر بخش های بدن او سرایت می کند و مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.
فتالات ها از دیگر مواد شیمیایی مضر برای سگ ها محسوب می شوند. این ماده مختل کننده غدد درون ریز بوده و ممکن است برای سلامتی سگ ضرر داشته باشد. آزمایش ها نشان داده است استفاده از شوینده هایی که دارای فتالات هستند، سبب آسیب به کلیه، کبد و ریه سگ می شوند. حتی ممکن است که سیستم تولید مثل او را به خطر بیاندازد.
وقتی بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد را انتخاب کنید، خیالتان راحت است که از بهترین محصولات شوینده برای حیوانات خانگی استفاده می شود و هیچ خطر و ضرری به همراه ندارد. مثلاً پارابن ها از محصولاتی هستند که در نهایت به اندام های تناسلی حیوان آسیب وارد می کنند. محصولاتی که حاوی این ماده مضر هستند، نباید استفاده شوند.

مواد شیمیایی برای سگ ها

مراحل اصلاح سگ
اولین گام برای اصلاح سگ ها، رسیدگی به ناخن ها است. سگ ها نسبت به لمس شدن پنجه هایشان واکنش نشان می دهند و به نوعی عقب نشینی می کنند. در واقع قصد دارند به شما بفهمانند که علاقه ای به این کار ندارند. با کمی نوازش و ماساژ دوستانه می توان این مشکل را برطرف کرد. برای کوتاه کردن ناخن ها در ابتدا باید سگ را آرام کرد. این کار باید بدون خونریزی و آسیب صورت بگیرد بنابراین آرایشگر می بایست بسیار کاربلد باشد.
گوش ها دومین بخشی هستند که باید تمیز شوند. سگ ها حساسیت زیادی بر روی گوش هایشان دارند و به زبانی ساده، کمتر کسی اجازه دارد به گوش های یک سگ دست بزند. ماساژ دادن گوش ها یک روش اعتماد سازی عالی محسوب می شود. با این کار سگ آرام می شود و فرآیند اصلاح و تمیز کردن گوش به مرور صورت می گیرد.
برس کشیدن موی سگ باید به صورت منظم صورت بگیرد. در واقع برس کشی، اولین مرحله از پیرایش محسوب می شود. شانه کشیدن سبب تحریک فولیکول های مو شده و در نهایت کمک می کند تا موهایی که به صورت طبیعی ریخته اند و یا نازک و شکننده هستند به راحتی جدا شده و سگ احساس بهتری داشته باشد.
در آرایشگاه سگ سعادت آباد، برخی از آرایشگر ها در ابتدا موهای سگ را خیس کرده و سپس قیچی می کنند. برخی آرایشگرهای دیگر معتقد هستند که موهای سگ باید در حالت خشک، کوتاه شود. این موضوع بستگی به نوع سگ، جنس مو و حالت مو نیز دارد و قانون کلی برای این موضوع وجود ندارد. در هر مرحله از کوتاهی باید به روحیه سگ توجه شود. در واقع کار نه باید آنقدر طول بکشد که سگ خسته شود و نه به قدری سریع باشد که نتیجه کار مورد رضایت قرار نگیرد.

کوتاهی موی سگ با موزر
برای کوتاهی موی سگ در آرایشگاه سگ سعادت آباد، گاه از دستگاه موزر استفاده می شود. یک سری نکات مهم وجود دارد که پیش از کوتاهی باید رعایت شود. در صورتی که سگ کثیف است می بایست پیش از اصلاح، با شامپوی مخصوص مو و بدن سگ شستشو شود. همینطور نیاز به خشک کردن مو و برس کشی است. در صورتی که موهای حیوان بسیار خشک باشد نیاز است تا اجسام خارجی و موهای بهم چسبیده نیز خارج شوند. سپس دستگاه موزر توسط آرایشگر خبره روشن شده و در جهت رویش موها حرکت داده می شود. برای کوتاهی موهای صورت و همینطور موهای اطراف گوش بهتر است از قیچی استفاده شود. در صورتی که تاکید به استفاده از موزر است، می بایست از کمترین میزان تیغه برای این نواحی بدن استفاده کرد.
اصلاح موهای پنجه ها، شرایط متفاوتی دارد. در ابتدا موها بر خلاف رویش شانه زده می شوند. در واقع موهایی که لای انگشتان گیر کرده اند باید بیرون کشیده شوند تا شرایط کوتاه کردن آنها فراهم شود. موهای اطراف چشم حیوان باید کاملاً کوتاه شود و دید کامل به او داده شود. معمولاً سگ ها پر تحرک هستند و بهتر است موهای اطراف چشم کاملاً کوتاه شوند. این کار توسط قیچی های سرگرد انجام می شود و نیاز به مهارت خاصی دارد.

کوتاهی با موزر
خدمات درمانی کلینیک دامپزشکی سعادت آباد
پیش از انجام اصلاح موی سگ نیاز است تا وضعیت بدنی او از نظر سلامت بررسی شود. در کلینیک دامپزشکی سعادت آباد از دکتر کیارش حسن زاده برای بررسی بیماری های احتمالی سگ کمک گرفته می شود. تمامی قسمت های بدن سگ بررسی می شود. ممکن است پوست و موی سگ بیمار باشد و این موضوع در نهایت سبب آسیب های جدی در بدن سگ خواهد شد. چه خوب است در ابتدا پروسه درمانی به طور دقیق طی شود و سپس عملیات اصلاح صورت بگیرد. اگر بیماری پوستی سگ شدید باشد، با همکاری آرایشگر و دامپزشک، موهای قسمت مربوطه کم می شود و سپس درمان آغاز خواهد شد.
ایرانا پت به عنوان بهترین آرایشگاه سگ سعادت آباد توانسته خدمات گسترده ای برای حفظ سلامت سگ و گربه ارائه دهد. در این مرکز، از بهترین تجهیزات استفاده می شود. کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند کاملاً دوره دیده هستند و این موضوع سبب می شود تا جلوی مشکلات بزرگ گرفته شود. سگ ها بر اساس نژاد دسته بندی می شوند و این موضوع کمک می کند تا بهترین تصمیم گیری در راستای درمان و همینطور اصلاح و شستشوی آنها صورت بگیرد. از یاد نبرید که سگ ها بر اساس نوع نژاد خود گاه پوست بسیار چربی دارند که عملیات شستشو را با مشکلات زیادی روبرو می کند. انتخاب بهترین ارایشگاه سبب شده که جلوی اشتباهات بزرگ گرفته شود.

آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد
آرایشگاه سگ سعادت آباد

سوالات متداول

آرایشگاه سگ سعادت آباد

صرفه جویی در زمان

کادر مجرب

نیروی متخصص

تعرفه های اقتصادی

موها و ناخن‌های سگ همواره رشد می‌کنند و بلند می‌شوند.

واکسیناسیون
چکاپ دوره ای
ضد انگل تراپی
معاینه و درمان
انواع جراحی
صدور شناسنامه

قیمت ها کاملا اقتصادی است در کلینیک ایرانا ، کافی است یکبار از خدمات ما استفاده کنید

آرایشگاه سگ سعادت آباد

خبرنامه

با ثبت نام در خبرنامه از جدید ترین اخبار و جشنواره های ما مطلع شوید.

شبکه های اجتماعی:

آرایشگاه سگ سعادت آباد logo-samandehi